Pieniądze szczęścia nie dają ale czy tak jest na prawdę ?

Pieniadze to temat morze. Wszystko w naszym życiu opiera sie na finansach. Kiedyś usłyszłam ,że peiniądze nie są ważne bo najważniejsze jest zdrowie to zawsze miałam na ten temat odmienne zdanie. Może dlatego ,ze zawsze nie miałam ich zbyt wiele a może dlatego ,że w swoim życiu spotkałam się z różnymi sytuacjami i ludźmi którzy potzrbują albo potrzebowali pieniędzy aby im sie polepszył byt albo zdrowie. I wierzcie mi to nie sa puste słowa bo również mnie w życiu spotkało wiele cieżkich przeżyć i osobistych dramatów.Jednak to nie miał byc temat mojego postu.

Niech kazdy z Was zastanowi nad słowami

,,Nigdy nie znalazłem się w sytuacji, w której posiadanie pieniędzy pogorszyłoby ją."                                                                                                                           CLINTON JONES


 kolejnych postach chciałabym przypomnieć Wam o sprawach związanych z  produkatami finansowymi. Spróbuję Wam opisać -wyjaśnić sprawy jasne,proste ale nie wiem czy dla wszystkich oczywiste. Bo rozglądając sie w okół siebie mam wrażenie , że niestety nie ale nie zawsze potrafimy się do tego przyznać . Dlatego  będę wyjaśniać i tłumaczyć począwszy od tego jak załozyc konto osobiste po inwestycje czyprocedury zwiazane z  kredytem  hipotecznym.Po za tym raz w miesiącu będę publikowac rankingi kont,lokat,inwestycji czy produktów pozabankowych takich jak internet ,tv , sieci komórkowe czy ubezpieczenia które będą przezemnie przeanalizowane pod względem atrakcyjności .Czy warto z nich korzystać czy nie ?Tak więc od tego momentu czas zabrac sie do pracy i zacząć analizę, informację  i publikację dla swoich czytelników. 

                                                                            ZAPRASZAM 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ubezpieczenie psa -czyli kochajmy swoje zwierzaki

Vinted. Czy to się opłaca? Wszystkie za i przeciw.

Na tropie zniżek ,przecen i rabatów