Vinted. Czy to się opłaca? Wszystkie za i przeciw.





Czym jest Vinted?

To platforma na której możesz się wymieniać ,kupować i sprzedawać różne  rzeczy, których już nie potrzebujesz .

Jak działa Vinted ?

sprzedaż
Jeżeli chcesz srzedawać ołoszenia dodajesz bezpłatnie .R
ejestrujesz się na stronie pobierasz darmową aplikację Vinted , robisz zdjęcia rzeczy na sprzedaż, opisujesz ją , ustalasz cenę,wybierasz sposób i wielkośc przesyłki i gotowe. Klikasz „Dodaj” i gotowe!
Sprzedaż na Vinted jest nie tylko łatwa, ale i całkowicie bezpłatna.Nie intersują Cię koszty przesyłki bo tą wybiera kupujący w procesie zakupów . Ty tylko drukujesz etykietę i zanosisz ją do tzw wybranego przwoźnika -miejsca który wybrał kupujący.Po otrzymaniu przesyłki przez kupującego i potwierdzeniu ,że wszystko jest ok pieniadze przelewane są do Twojego portfela z którego możesz wypłacić pieniądze na swoje konto.
Jeżeli nie masz jeszcze konta bo jesteś osobą do 26 roku życia to możesz je bezpłatnie załozyć tutaj  . Teraz w mBANKU jest fajna ofertę : 0 zł za prowadzenie konta, 0 zł za kartę, 0 zł za przelewy internetowe, 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą albo wybierz PKO SA ten z Żubrem 


kupowanie

Po wyszukaniu przedmiotu który Cię interesuje naciśnij Kup teraz w ogłoszeniu lub ekranie konwersacji.Wybierz sposób wysyłki. Koszt wysyłki będzie widoczny w końcowym rozliczeniu transakcji i wpływa na niego wielkości i waga paczki. Robisz opłatę i czekasz na przesyłkę. Sprzedający ma 5 dni na wysłanie paczki.Po wysłaniu paczki możesz śledzić drogę paczki.
Kupowanie jest wpelni bezpieczne ponieważ istniej na Vinted opłata za ochronę kupujących  5% + vat która chroni kupującego. Do kosztów zakupu trzeba doliczyć również koszty przesyłki .Za zakupy można zapłacić Po kliknięciu przycisku Kup teraz masz możliwość wybrania metody płatności dla składanego zamówienia. Na Vinted możesz dokonać płatności za pomocą poniższych metod:
karty debetowe i kredytowe
DotPay
Blik
Apple Pay
Google Pay
Portfel Vinted

wymiana

Na Vinted istnieje rownież możliwość wymiany przedmiotów między sobą . Polega to na tym ,że po wprowadzeniu przedmiotu tak jak do sprzedaży zaznaczasz ,że chcesz sie wymienić.Po ustaleniu kwoty za przedmioty np po 10zł wymieniacie się nimi .Ponosicie tylko koszty przesyłki.Szczegóły opisana są na stronie Vinted


Podsumowując 

Ja zaczęłam swoja przygodę z  Vinted  kilkanaście miesięcy  temu,  ponieważ zawsze mam sporo ubrań ,które mogły by posłużyć innym.Zawsze wydawałam lub wyrzucałam a w ostateczności oddawałam do bezpłatnych pojemników na ubrania lub zawoziłam do jakieś instytucji bo znajomym ciężko było  sprzedać. Teraz nie mam problemów. Jeżeli uważam ,ze dany przedmiot jest mi zbędny po prostu wystawiam go i sprzedaję. Wten sposób daję moim ubraniom lub rzeczą drugie życie a przy okazji odzyskuję wcześniej wyłożone na ten zakup pieniądze.

            

                






Komentarze