E-PITy POMÓŻ NAM POMAGAĆ -Rozlicz się BEZPŁATNIE on-line i podaruj 1% Swojego podatku KRS: 0000270809 NR BENEFICJENTA 4662

E-PITy POMÓŻ NAM POMAGAĆ Rozlicz się bezpłatnie on-line i podaruj 1% podatku naszej OPP  AVALON - BEZPOŚREDNIA POMOC NIEPEŁNOSPRAWNYM KRS: 0000270809 NR BENEFICJENTA 4662

Nieważne, ile zarabiasz i jaką kwotę stanowi Twój 1%. Przekazując nawet niewielką sumę na działalnosć organizacji pożytku publicznego, udzielasz mi realnego wsparcia.Celem szczegółowym, na który przeznaczasz swój 1%  jestem ja Kempińska, 4662.

ROZLICZYCZ SIĘ BEZPŁATNIE


Kilka słów o beneficjencie czyli o mnie .Nazywam Katarzyna Kempińska  W 2012 roku wykryto u mnie guza przysadki mózgowej (czynnego hormonalnie) oraz mało znaną chorobę Cushinga (stan podwyższonego stężenia kortyzolu we krwi).Choroba ta ma dużo różnych objawów, a nie leczona prowadzi do śmierci. Niestety, w moim przypadku została wykryta dość późno i zrobiła już duże zmiany w organizmie. W styczniu 2013 roku poddałam się operacji usunięcia guza. Po operacji mój stan uległ pogorszeniu. Nadnercza wyłączyły się i do tej pory nie podjęły pracy. Choruję także na niedoczynność kory nadnerczy, przysadki i tarczycy, nadciśnienie tętnicze, cukrzycę typu 2/3, zespół jelita wrażliwego, łuszczycę, kamicę nerkową,osteoporozę Mimo młodego wieku q roku 2014 przeszłam operację zaćmy.W 2018 roku wykryto u mnie nowego guza przysadki mózgowej a moje zoperowane oczy nadal wymagają lasroterapii z powodu nawroyo narastania zaćmy.Nie uktywam ,że inne choroby równiez dają mi dokuczliwe objawy. Moje życie kręci się w okół wizyt lekarskich ,diagnostyki i rehabilitacji.Do końca życia będę musiała przyjmować leki. Staram się być pozytywnie nastawiona do świata. Próbuję ,,normalnie "żyć. Codziennie walczę o swoje życie dla siebie, kochanego męża, wspaniałych dzieci i swoich najbliższych.
Dlatego zwracam się do Państwa z prośbą o wsparcie. Przekazując 1% podatku lub darowiznę FUNDACJI AVALON z dopiskiem Kempińska, 4662 pomagają mi Państwo w moich codziennych zmaganiach.

 ’’Wierzę w to że każdy z Nas może być wielki i może pomagać i służyć innym.Jedyne co trzeba to serca pełnego łaski i duszy ulepionej z miłości.’’M. Luther


Wszystkim którzy zdecysują się przekazać mi Swój 1% będę wdzieczna za okazane serce



Kilka słów o naszej organizacji: Fundacja AVALON – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym jest ogólnopolską fundacją, będącą organizacją pozarządową non-profit ze statusem Organizacji Pożytku Publicznego (od 2009 r.). Celem Fundacji jest szeroko rozumiana pomoc osobom niepełnosprawnym i przewlekle chorym, m.in.: poprawa jakości życia, spełnianie marzeń oraz zwiększanie samodzielności życiowej podopiecznych, likwidacja barier społecznych oraz promocja sportów ON. Fundacja prowadzi trzy stałe programy: „Weź sprawy we własne ręce” (program subkont, umożliwiający zbieranie środków m.in. z 1% podatku i darowizn), „AVALON ACTIVE” (program aktywnej rehabilitacji) oraz Avalon Extreme (dający możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie). Co roku Fundacja otacza swoją pomocą coraz większą liczbę osób niepełnosprawnych i chorych z całej Polski (ponad 7000 w 2017 r.). Aż 99,3%z nich jest zadowolonych z pracy organizacji i poleca ją innym. Dane naszego OPP: KRS: 0000270809 www: www.fundacjaavalon.pl e-mail: kontakt@fundacjaavalon.pl Telefon: 666324328 Adres: MICHAŁA KAJKI 80/82/1, 04-620 Warszawa Za Twoją pomoc postanowiliśmy odwdzięczyć się, zapewniając Ci wygodne, bezpieczne i bezpłatne rozliczenie. W tym celu podjęliśmy współpracę z producentem programu e-pity, który cieszy się zaufaniem milionów podatników. e-pity 2018 online to: wygoda weryfikacja danych i opcja wysyłki e-deklaracji wygoda weryfikacja danych
i opcja wysyłki e-deklaracji bezpieczeństwo dane podatnika na jego urządzeniu bezpieczeństwo dane podatnika
na jego urządzeniu szybkość brak konieczności instalacji i wstępnie wypełniony PIT-PFR szybkość brak konieczności instalacji
i wstępnie wypełniony PIT-PFR 20 mln pobrań programu 20 mln pobrań programu 270 mln złotych dla OPP 270 mln złotych dla OPP 10 mln wysłanych e-deklaracji 10 mln wysłanych e-deklaracji



Dziękuję 

Komentarze

  1. Karty kredytowe, niezależnie czy to dla firm czy osób prywatnych, mogą być bardzo zgubne. Trzeba używać ich z głową i dbać o to żeby nie popaść w długi. Bo z tych każdemu ciężko wyjść.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pożyczka bankowa-trudne pytania😱💰🤔

Zarabianie, oszczędzanie, pomnażanie...

JAK INWESTOWAĆ BEZPIECZNIE SWOJE PIENIĄDZE NA PLATFORMIE MINTOS