Pieniądze


,,Z pieniędzmi nie jest tak dobrze, jak jest źle bez nich."

Wszyscy kochamy pieniądze. Tak było ,jest i będzie. Nie znam w osób które ich nie lubią . Oczywiście  mogłabym powiedzieć ,że ja nie lubię pieniędzy ale czy tak faktycznie jest? Hm....? czego w nich nie lubię ? Moja odpowiedź jest banalnie prosta: zapachu,dotyku,to że wszyscy je dotykają i nie wiadomo gdzie noszą .Czy na pewno w miejscu do tego przeznaczonym? Pracując w wielu instytucjach często widziałam przeróżne miejsca z których klienci wyciągali pieniądze.......No tak ale jest to tylko aspekt fizyczny ale czy na pewno ich nie lubię? Po długim namyśle stwierdzam,że może ich nie lubię ale lubię to co mnie w nich nakręca czyli ich wartość,moc i siła.Nie masz kasy -nie istniejesz. I w tym miejscu wiele osób pomyśli ,że to przecież zdrowie jest najważniejsze, bo nie kupimy go za żadne pieniądze.Oczywiście  zgadzam się ale  jednak pieniądze mają swoją Moc i wielu moich znajomych myśli tak samo jak ja.Dlaczego ? bo za pieniądze można kupić czas w razie ciężkiej choroby,stłumić ból,uratować niejedno życie i ukoić ból po stracie kogoś bliskiego .Tak czy inaczej lepiej je mieć niż nie .Odkąd pamiętam zawsze interesowały mnie finanse dlatego od jakiegoś czasu próbuję inwestować i zarabiać nie wychodząc z domu . Zarabiam na wiele sposobów i nawet nie najgorzej mi to wychodzi. Nie są to może wielkie pieniądze jednak lepiej zarabiać i pomnażać swoje pieniądze niż trzymać w skarpecie.Rozumiem ,że nie każdy z nas maklerem czy bankowcem i nie każdy  interesuję się rynkiem finansów dlatego postanowiłam się tym podzielić z innymi. Czy ktoś skorzysta na tym co napiszę ? Nie wiem .Sam zdecyduj...

PS to mój pierwszy wpis na blogu. Zaciekawiłam Cię moim wpisem? To zapraszam;) cdn...

Komentarze

  1. Pieniądze zawsze w życiu człowieka są bardzo ważne.Tak uważa każdy człowiek który jest normalny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ubezpieczenie psa -czyli kochajmy swoje zwierzaki

Vinted. Czy to się opłaca? Wszystkie za i przeciw.

Na tropie zniżek ,przecen i rabatów